Targi turystyczno-konferencyjne.

6 marca 2014

Z prawdziwą przyjemnością możemy zauważyć, że rośnie liczba targów o charakterze turystyczno-konferencyjnym. Targi tego typu cieszą się niesłabnąca renomą i są uważane za najważniejsze wydarzenia w branży turystycznej i konferencyjnej w kraju. Świadczy o tym udział liderów oraz liczba zwiedzających.

Uczestnicy targów – związani z szeroko pojętą turystyką i organizacją spotkań biznesowych – prezentują w halach swoje produkty i promują swoje usługi. Zadaniem targów jest prezentacja najnowocześniejszego sprzętu konferencyjnego, materiałów szkoleniowych, infrastruktury, wyposażenia, technologi i oprogramowania turystycznego i konferencyjnego. Dzięki szerokiemu zakresowi ofert w jednym miejscu możliwe jest porównanie usług i produktów liderów. Równie ważną funkcją targów jest edukowanie, informowanie oraz wymiana doświadczeń. Ciekawą opcją są targi multimedialne, wygodne dla zwiedzających o tyle, że nie wiążą się z wyjazdem. Ten typ targów jest jeszcze w powijakach. Zasługuje jednak na uwagę.

 

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.