Szukamy coraz lepszych ośrodków szkoleniowych.

23 października 2012

Branża szkoleń przezywa swój rozkwit. W minionym roku ponad połowa firm w Europie podjęła decyzję o organizacji szkoleń. Biorąc pod uwagę, że do końca roku pozostało jeszcze sporo czasu, a w bieżącym roku firmy europejskie poradzić musiały sobie z kryzysem gospodarczym i finansowym, jest to spore osiągnięcie. Wzrost popytu na usługi szkoleniowe automatycznie spowodował wzrost podaży. Na rynku pojawiało się zatem wiele nowych  szkół oraz ośrodków szkoleniowych. Nie każdą firmę działającą w ten branży można jednak określić zaszczytnym manem profesjonalistów w swojej dziedzinie. Niektóre obiekty próbują zaistnieć i osiągnąć sukces unosząc się na tzw. „fali popularności szkoleń”.  Rynek bywa jednak okrutny i bardzo szybko weryfikuje tego rodzaju działalność. A cena bywa naprawdę wysoka. Klient biznesowy to klient coraz bardziej wyedukowany, który jest  świadom swoich potrzeb i oczekiwać. Jednocześnie potrafi ostro walczyć o korzyści dla siebie. Rabaty czy gratisy stały się już na porządku dziennym. Aby zaskoczyć klienta biznesowego należy uderzyć w niego fantastyczną ofertą, a kiedy go już zdobędziemy, sprawić by wspominał nasze szkolenie z niekłamaną sympatią. Firmy szukając coraz lepszych ośrodków szkoleniowych zwracają uwagę w szczególności na:

  • standard i lokalizację ośrodka / firmy szkoleniowej,
  • ilość, wielkość oraz wyposażenie sal konferencyjnych,
  • usługi dodatkowe (np. rekreacja, SPA).

Oczywiście cena za szkolenie w przeliczeniu na osobę bywa czynnikiem decydującym, ale równie okazują się rekomendacje i opinie innych klientów o ośrodku czy firmie szkoleniowej. Na tym polu można osiągnąć znaczną przewagę nad konkurencją. Pamiętajmy, że zadowolony klient biznesowy to klient, który powraca.  W przypadku obiektów szkoleniowych może nie tylko powrócić i zorganizować kolejne konferencje w górach, ale i imprezę firmową. Bywa i tak, że przyjeżdża z rodziną prywatnie na wczasy z dziećmi.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.