Referencje obiektu konferencyjno-szkoleniowego.

29 stycznia 2013

W warunkach stale nasilającej się konkurencji w branży zajmującej się konferencjami oraz szkoleniami wyróżnikiem przestała już być cena czy poszczególne elementy składające się na ofertę. Badania przeprowadzone wśród menadżerów wyższego stopnia małych, średnich i dużych firm jednoznacznie wskazują, że coraz liczniejsze grono klientów coraz większą wagę przywiązuje do renomy i marki firmy.  Co ciekawe za usługi firm o ugruntowanej pozycji na rynku oraz pozytywnych opiniach od klientów są wstanie zapłacić  znacznie więcej.  Szacuje się, że nawet o 25%. Okazuje się, że to niewielka cena za gwarancję ze strony profesjonalistów, że przedsięwzięcie odniesie sukces. Wszelkiego rodzaju opinie, referencje czy rekomendacje powinny być zbierane i katalogowane przez firmę, lecz nie należy ich ukrywać. Chwal się nimi na swojej oficjalnej stronie internetowej czy portalu społecznościowym. W wielu przypadkach, to właśnie one stanowią czynnik decyzyjny i mogą gwarantować Twojej firmie wygranie przetargu. Po organizacji danego przedsięwzięcia/imprezy poproś klienta o ich wystawienie. Jeśli sam jesteś klientem, który po raz pierwszy chce skorzystać z usług firmy szkoleniowej czy ośrodka konferencyjnego pamiętaj, że masz prawo zażądać referencji. Taka praktyka stała się czymś naturalnym. Wiele firm wręcz chwili się otrzymanymi opiniami na oficjalnej stronie internetowej czy portalach społecznościowych. Ty również podziel się z innymi swoimi doświadczeniami i zachęć lub ostrzec przed skorzystaniem z usług danej firmy.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.