Przerwa kawowa ratuje konferencje.

12 września 2013

Na zadowolone uczestników konferencji organizowanej w obiekcie hotelarskim wpływa wiele elementów. Dbałość o szczegóły jest równie istotna co dbałość o całość. To szczegóły pozostają uczestnikom konferencji w pamięci. Warto zadbać o szczegóły.

Dbanie o szczegóły zaczyna się od odpowiedniego powitania gości przez obsługę na recepcji, przez wygodne krzesła konferencyjna, a kończy na smaku i sposobu podania kawy serwowanej podczas przerw kawowych. Śmieszne? To prawda! Dziś na rynku wygrywają te obiekty hotelarskie, które już na etapie projektu części szkoleniowo-konferencyjnej hotelu zaplanowany przestrzeń na przerwę kawową. Pomijając fakt przerw kawowych warto pomyśleć o wydzieleniu ogólnej przestrzeni na posiłki drobne. Przerwa kawowa to nie tylko kawa i ciasteczka drobne.  Czasami w grę wchodzi lekki posiłek, który ma umilić czas w trakcie trwania konferencji bez konieczności przemieszczania się uczestników do restauracji hotelowej. Bardzo fajnym rozwiązaniem stosowanym przez wiele obiektów jest system przesuwnych ścian, który pozwala wyodrębnić odpowiednią przestrzeń w sali konferencyjnej. Jest to jednak rozwiązanie bardzo drogie i nie sprawdzi się w małych saklach, przeznaczonych do spotkań panelowych. Tu nieocenione okazują się meble barowe.

Organizator konferencji pyta o to jak wypadła. Hotelarz nie musi tego robić. Po uśmiechu jaki gości na twarzach osób kosztujących kawę, wie czy są zadowolone. Chcesz sprawdzić obiekt się pod kontem przydatności do organizacji konferencji? Poproś by hotel (definicja: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hotel) przedstawił Ci swoją koncepcję na przerwę kawową. Będziesz wiedział czy rozmawiasz z profesjonalistami.

Brak komentarzy

Możliwość komentowania jest wyłączona.